۱۴۰۴-۰۵-۰۵ | ۱۸:۴۳
تراکتور خارج از خانه میزبان استقلال است

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال

تراکتور خارج از خانه میزبان استقلال است

امیرحسین روشنک، مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال با اشاره به اینکه اولویت اصلی امسال تیم ملی است، گفت: تا دهم دی ماه نیم فصل اول لیگ به پایان می‌رسد.

- چادرملو چند هفته ابتدایی لیگ را در تهران میزبانی می‌کند.

- احتمالا فجر سپاسی در سیرجان میزبان رقبای خود خواهد بود.

- امسال لیگ فشرده است و ممکن است برخی بازی‌های سه روز یک بار برگزار شوند.

- ورزشگاه اول پرسپولیس و استقلال ورزشگاه آزادی و ورزشگاه دوم آنها شهر قدس است.

- احتمالا دو، سه ماه اول ورزشگاه آزادی آماده نیست.

- تراکتور از اولین بازی خانگی محروم است.

آخرین اخبار ورزشی