۱۴۰۴-۰۷-۰۷ | ۲۲:۵۶
قربانی: اشتباه کردم به روسیه رفتم

قربانی: اشتباه کردم به روسیه رفتم

بازیکن ایرانی تیم فوتبال الوحده امارات می‌گوید در دیدار این تیم برابر تراکتور جو ورزشگاه یادگار امام خیلی خوب بود.

محمد قربانی بازیکن تیم فوتبال الوحده امارات:

- هر دو تیم خوب بازی کردند.

- الان زود است که درباره صعود فکر کنیم.

- یکی از اشتباهاتم این بود که به لیگ روسیه رفتم.

- جو ورزشگاه یادگار امام خیلی خوب بود.

آخرین اخبار ورزشی