به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تپسل، پنلهای تبلیغاتی دیجیتال اغلب شبیه کابین خلبان به نظر میرسند؛ با گزینهها و تنظیمات متعدد که تازهکارها را گیج میکند و حتی کاربران حرفهای را خسته میکند. دستیار هوشمند تپسل، با هدف رفع این چالش، بیش از ۸۰ درصد فرآیند ساخت کمپین را به صورت خودکار انجام میدهد و در کمتر از پنج دقیقه، کمپینها را بر اساس هدفگیری مخاطب، بستر نمایش و جنس خلاقهها آماده میکند. این قابلیت، به تبلیغدهندگان زمان بیشتری برای تمرکز روی محتوا و استراتژی میدهد و خطاهای انسانی را به حداقل میرساند.
علی کریمی، راهبر محصول تپسل، در این زمینه توضیح میدهد: «بسیاری از قابلیتهای هوش مصنوعی که به محصولات اضافه میشوند، اگرچه در ابتدا جذاب به نظر میرسند، اما به حل مشکل کاربران کمکی نمیکنند و گاهی حتی فرآیند را پیچیدهتر میکنند. دستیار هوشمند تپسل دقیقا بر روی نقطه درد کاربران تمرکز کرده و ساخت کمپینها را ساده کرده است.»
ایجنت های هوشمند در کنار شما، با دستیار هوشمند تپسل
این دستیار هوشمند قادر است خلاقهها و بنرهای تبلیغاتی را در سایزهای مختلف ایجاد کند، مخاطب هدف را شناسایی کند، متن و شعار تبلیغاتی بنویسد و بودجه کمپینها را بهینه توزیع کند.
حنا جمالی، مدیر محصول تپسل، به بهبود ۳۰ درصدی CPM در کمپینهایی اشاره میکند که مخاطب هدف بهدرستی شناسایی شده است. همچنین قابلیت ریسایز خودکار تصاویر باعث افزایش ۲۵ تا ۵۰ درصدی ظرفیت نمایش تبلیغات میشود و انتخاب هوشمندانهی شعار و تصویر میتواند نرخ کلیک (CTR) را تا سه برابر افزایش دهد.
به گفتهی تیم تپسل، نخستین کاربران دستیار هوشمند تپسل، کمپین منیجرها این شرکت بودهاند که از کاهش حجم کار و افزایش سرعت اجرا ابراز رضایت کردهاند. مسیر توسعهی دستیار با همکاری متخصصان حوزه تبلیغات دیجیتال ادامه دارد تا امکانات شخصیسازی و اتوماسیون بیشتری برای برندها فراهم شود.
انتهای رپرتاژ آگهی


نظرات