• شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۴ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1404081005784
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس شعار دولت، همه مدیران باید خود و معاونانشان را موظف بدانند که در اولین فرصت و با استفاده از امکانات موجود، مشکلات مردم را حل کنند.

یداله رحمانی، در دیدار مردمی با تشکر از اصحاب رسانه از افزایش تعداد ملاقات‌های مردمی در روزشنبه هر هفته خبر داد و افزود: این جلسات با حضور معاونین استانداری و جمعی از مدیران استانی به صورت هفتگی و با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم در محل استانداری تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به روند ثبت نام متقاضیان اظهارکرد: در گذشته هرهفته حدود ۲۰ تا ۲۵ نفر از شهروندان در این جلسات حضور می‌یافتند، اما با توجه به افزایش درخواست‌ها و طولانی شدن نوبت تا ۶ ماه، از یک ماه گذشته برنامه‌ریزی جدیدی اجرا شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با برنامه‌ریزی جدید در برنامه ملاقات عمومی، زمان رسیدگی به درخواست‌های مردم از پنج ماه به حداکثر ۲ ماه کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: در قالب این برنامه جدید، روزانه حداقل ۵۰ تا ۶۰ نفر از مردم مورد ملاقات قرار می‌گیرند و امروز نیز که چهارمین جلسه دور جدید است، با ۴۵ نفر از عزیزان دیدار شد و مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

رحمانی با بیان جزئیات موضوعات مطرح شده در این جلسات تصریح کرد: مسائل مربوط به مسکن، تامین معیشت، عمران روستاها و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که عمدتا توسط دهیاران و شوراها مطرح می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند

وی با تاکید بر تاثیر این اقدام در کاهش زمان انتظار مردم ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر سقف نوبت‌ دهی به یک تا دو ماه کاهش یابد که این امر منجر به افزایش اعتماد عمومی و کاهش تعداد متقاضیان پشت نوبت خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت پیگیری مصوبات این جلسات، عنوان کرد: تاکید کردیم که مدیران کل موارد ارجاعی را در کمترین زمان ممکن و در چهارچوب ضوابط مورد رسیدگی قرار داده و حداکثر مساعدت برای حل مشکلات مردم انجام شود.

رحمانی تاکید کرد: تاکید کلی‌تر این است که مشکلات مردم در همان سطح اولیه و در دستگاه‌های اجرایی باید حل گردد و تنها موارد انگشت ‌شمار باید به استانداری ارجاع داده شود.

وی با بیان اینکه عدم رسیدگی جدی به مسائل مردم در دستگاه‌های اجرایی موجب تراکم مراجعات و نارضایتی می‌شود، اظهارکرد: بر اساس شعار دولت، همه مدیران باید خود و معاونانشان را موظف بدانند که در اولین فرصت و با استفاده از امکانات موجود، مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۱۰ آبان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با کاهش تعداد متقاضیان برنامه ملاقات عمومی به روال معمول باز خواهد گشت، از اصحاب رسانه که در انعکاس صدای مردم و اقدامات دولت نقش موثری دارند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha