• سه‌شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۴ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1404082012322
  • خبرنگار : 50463

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری استان:

حمل‌ و نقل عمومی یزد یکپارچه شد

حمل‌ و نقل عمومی یزد یکپارچه شد

ایسنا/یزد رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد از راه‌اندازی رسمی سامانه «یزد من» به‌عنوان جایگزین کارت‌ بلیت‌های قدیمی خبر داد.

حمید دهقان بنادکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: مشکلات کارت‌ بلیت‌های پیشین از جمله فرسودگی دستگاه‌ها، نبود امکان شارژ غیرحضوری، ایجاد صف‌های طولانی در پایانه‌ها و همچنین نبود قابلیت گزارش‌گیری تراکنش‌ها، نارضایتی بسیاری برای شهروندان ایجاد کرده بود.

وی افزود: با هدف تحقق شهر الکترونیک و ارائه خدمات یکپارچه شهری، شهرداری یزد از دو سال پیش راه‌اندازی سامانه «یزد من» را در دستور کار قرار داد و اکنون چهار خدمت شامل جمع‌آوری پسماند خشک، شهربازی، حمل‌ونقل عمومی و پارکینگ‌ها بر بستر این سامانه به شهروندان ارائه می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد ادامه داد: شهروندان می‌توانند با نصب اپلیکیشن «یزد من» بر روی تلفن همراه خود ثبت‌نام کرده و حساب شهروندی دریافت کنند. همچنین کسانی که امکان استفاده از تلفن هوشمند ندارند، می‌توانند از طریق پایانه‌های تعیین‌ شده در سطح شهر کارت شهروندی تهیه کنند.

وی با بیان اینکه امکان پیگیری تراکنش‌های مالی نیز در این سامانه فراهم شده است، گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان سال، حدود ۱۵ خدمت دیگر نیز به سامانه افزوده شود تا بخش قابل‌ توجهی از خدمات شهری بدون مراجعه حضوری قابل ارائه باشد.

دهقان ابراز امیدواری کرد که با گسترش خدمات الکترونیکی، روند خدمت‌رسانی به شهروندان تسهیل شده و کیفیت تجربه زیست شهری در یزد ارتقا یابد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha