محمدابراهیم تولایی درباره آغاز اجرای برنامه آشناسازی(فم تور) با حضور مدیران شرکتهای گردشگری کشور روسیه و جمعی از اینفلوئنسرهای قزاقستان، گفت: این برنامه با هدف معرفی ظرفیتهای گردشگری استان در سطح فراملی و در چارچوب توسعه دیپلماسی گردشگری شمال کشور برگزار میشود.
وی با اشاره به جایگاه راهبردی مازندران در حاشیه جنوبی دریای خزر و اشتراکات تاریخی و فرهنگی با کشورهای حوزه CIS افزود: هفته مازندران بعنوان برنامهای ترکیبی از رویدادهای فرهنگی، اقتصادی و رسانهای طراحی شده تا تصویر واقعی و پویای استان در عرصه منطقهای و بینالمللی ارائه شود؛ تصویری مبتنی بر طبیعت غنی، اقتصاد پویا و میراث فرهنگی اصیل.
تولایی تصریح کرد: در این سفر یکپارچه شش روزه به استان، هیئتهای خارجی از جاذبهها و امکانات گردشگری شرق، مرکز و غرب مازندران بازدید خواهند کرد. همچنین نشستهای تخصصی مشترک برای بررسی مسیرهای مشترک در زمینههای گردشگری برگزار میشود.
وی اجرای رویداد بینالمللی را بستری مؤثر برای رشد ارتباطات فرهنگی و اقتصادی دانست و بیان کرد: حضور مدیران گردشگری روسیه و اینفلوئنسرهای قزاقستان در مازندران، تجربهای تازه از دیپلماسی گردشگری را رقم میزند؛ تجربهای که زمینه شکلگیری همکاریهای ماندگار در حوزه گردشگری سلامت، طبیعتگردی و اقتصاد سبز را فراهم خواهد ساخت.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران در روز یکشنبه ۲۵ آبان، تولایی ضمن قدردانی همکاری بخش دولتی و خصوصی در آماده سازی برگزاری این رویداد، افزود: این رویداد زنجیرهای از بازدیدهای تخصصی، دیدارهای رسمی و تولید محتوای چندرسانهای را شامل میشود که هر یک نقش مهمی در معرفی زیرساختهای گردشگری مازندران ایفا خواهند کرد.
انتهای پیام


نظرات