• دوشنبه / ۱۰ آذر ۱۴۰۴ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1404091006028
  • خبرنگار : 50339

تأکید بهزیستی و آموزش‌وپرورش خاش بر شناسایی بازماندگان از تحصیل

تأکید بهزیستی و آموزش‌وپرورش خاش بر شناسایی بازماندگان از تحصیل

ایسنا/سیستان و بلوچستان در جلسه‌ای مشترک با حضور معاون سلامت اجتماعی بهزیستی استان و رئیس آموزش‌وپرورش خاش، راهکارهای تقویت همکاری دو دستگاه برای شناسایی بازماندگان از تحصیل، افراد کم‌سواد و اجرای مؤثر طرح «نماد» بررسی شد؛ جلسه‌ای که به گفته ادریس تمندانی، رئیس بهزیستی خاش، نقطه‌ای مهم در هم‌افزایی آموزشی و اجتماعی برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

ادریس تمندانی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش، دوشنبه ۱۰ آذر درباره جزئیات این جلسه مشترک گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بهزیستی، تقویت همکاری با دستگاه‌های آموزشی است تا بتوانیم بازماندگان از تحصیل، افراد کم‌سواد و بی‌سواد را به‌صورت دقیق شناسایی کنیم و برای رفع مشکلات آموزشی و اجتماعی آنان اقدام کنیم و در جلسه امروز، هم‌افزایی میان بهزیستی و آموزش‌وپرورش در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: طرح نماد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ملی برای مراقبت از دانش‌آموزان در معرض آسیب‌های اجتماعی است و در این نشست، روند اجرای این طرح مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای گسترش آن، افزایش مداخلات آموزشی و ارتقای خدمات حمایتی اتخاذ شد.

تمندانی تأکید کرد: هماهنگی میان بهزیستی و آموزش‌وپرورش می‌تواند مسیر شناسایی دقیق‌تر مشکلات و ارائه راهکارهای مؤثرتر را هموار کند و افزایش تبادل اطلاعات، برگزاری کارگاه‌های مشترک، و برنامه‌ریزی برای مداخله به‌موقع در مشکلات دانش‌آموزان، از مواردی بود که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

رئیس بهزیستی خاش گفت: هدف نهایی ما کاهش بازماندگی از تحصیل، ارتقای سواد و ایجاد محیطی ایمن و حمایتی برای دانش‌آموزان است و همکاری دو دستگاه در اجرای طرح نماد نقش اساسی در تحقق این اهداف دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha