• چهارشنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۴ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1404091912449
  • خبرنگار : 50673

فرماندار ویژه میناب: خط قرمز دولت چهاردهم، خدمت صادقانه و شفاف به مردم است

فرماندار ویژه میناب: خط قرمز دولت چهاردهم، خدمت صادقانه و شفاف به مردم است

ایسنا/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: خط قرمز دولت چهاردهم، خدمت صادقانه و شفاف به مردم است و همه مدیران باید فلسفه وجودی خود را در خدمتگزاری صادقانه به مردم بدانند.  

محمد رادمهر روز چهارشنبه ۱۹ آذر در نشست شورای اداری میناب با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و قدردانی از مسئولان حاضر اظهار کرد: مردم صاحبان اصلی نظام هستند و حضور گسترده آنان در انتخابات شوراهای اسلامی، عامل پیشرفت، ثبات و تحکیم مردم‌سالاری دینی است.  

وی افزود: اگر مردم نباشند، هیچ ساختاری معنا ندارد. انتخابات بهترین فرصت برای تعیین سرنوشت ملت است و امید داریم میناب همچون گذشته با مشارکت پرشور در این رویداد ملی بدرخشد.  

فرماندار ویژه میناب با اشاره به محورهای اصلی حکمرانی دولت چهاردهم تصریح کرد: حکمرانی شفاف، کاهش فاصله طبقاتی و صداقت با مردم سه رکن اصلی موفقیت مدیران محسوب می‌شوند و دولت چهاردهم هیچ خط قرمزی جز خدمت به مردم ندارد.  

رادمهر در ادامه تأکید کرد: از همه مدیران انتظار می‌رود با گفتمان صحیح و ارتباط شفاف، مطالبات مردم را پیگیری و تصویر واقعی عملکرد دولت را برای جامعه ترسیم کنند.  

وی ضمن قدردانی از نگاه توسعه‌محور، آشوری استاندار هرمزگان، گفت: میناب در مسیر توسعه متوازن قرار گرفته و پروژه‌هایی همچون احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، طرح‌های گسترده راه‌سازی، ورزشی و آموزشی با همراهی مدیران و حمایت دولت در حال اجراست.  

معاون استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به بحران آب در استان بیان کرد: در شرایط دشوار تنش آبی، پروژه‌های انتقال، آبرسانی و تأسیسات شیرین‌سازی با اعتبارات ملی و استانی با سرعت در حال پیشرفت است؛ به‌گونه‌ای که اکنون بیش از ۳ همت پروژه فعال در حوزه آب میناب در دست اجرا قرار دارد.  

رادمهر، با بیان اینکه میناب از ظرفیت‌های انسانی و تاریخی کم‌نظیری برخوردار است، افزود: بسیاری از مدیران برجسته استان و کشور از این شهرستان برخاسته‌اند و این موضوع پشتوانه‌ای بزرگ برای آینده توسعه میناب است.  

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات بخشداران سابق و معرفی بخشداران جدید تیاب و بندزرک گفت: بخشداران در خط مقدم رفع مطالبات مردم قرار دارند و باید با صداقت، شفافیت و تلاش مضاعف، گره‌های اداری و خدماتی را از پیش پای شهروندان بردارند.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha