۱۴۰۴-۱۲-۰۵ | ۰۵:۳۵
منبع: سخنگوی وزارت خارجه
عراقچی امارات را در جریان روند مذاکرات ایران-آمریکا قرار داد

در تماس تلفنی با وزیر خارجه امارات

عراقچی امارات را در جریان روند مذاکرات ایران-آمریکا قرار داد

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در تماسی تلفنی با شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، ​وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو، طرف اماراتی را در جریان روند پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ایران- آمریکا قرار داد.

طرفین بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها بین کشورهای منطقه برای صیانت از منافع مشترک و حفظ ثبات و امنیت منطقه‌ تاکید کردند.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان