به گزارش ایسنا، «سوبرامانیام جایشنکار» وزیر امور خارجه هند در شبکه اجتماعی ایکس از دیدار خود با «محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور خبر داد.
این مقام هندی همچنین نوشت: در این دیدار در مورد درگیریها در غرب آسیا گفت وگو کردیم. همچنین از حمایتهای ارائه شده به هندیهای ساکن ایران در این دوران چالشبرانگیز قدردانی میکنم.
انتهای پیام
