۱۴۰۵-۰۱-۱۸ | ۱۲:۵۹
نوازندگی علی قمصری در نیروگاه برق دماوند

نوازندگی علی قمصری در نیروگاه برق دماوند

علی قمصری که با هدف ایجاد بازدارندگی از حمله به نیروگاه برق دماوند به آنجا رفته، اثر «وطن من» از پرویز مشکاتیان را با تارش نواخت.

به گزارش ایسنا، علی قمصری، آهنگساز و نوازنده تار در روز دوم حضور خود در نیروگاه برق دماوند نوشته است: «از دیروز به عنوان هنرمندی مستقل، برای جلوگیری از حمله به زیرساخت‌های ایران، با سازم برای مدتی در نیروگاه برق دماوند (بزرگ‌ترین نیروگاه برق منطقه و بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ برق تهران) مستقر شده‌ام و می‌نوازم.

شاید اینکه موسیقی چراغ و نور زندگی انسان‌هاست در این پویش بتواند مفهومی ملموس‌تر پیدا کند و کمک کند چراغ خانه‌ها روشن بماند.

تلاش دارم با این حرکت، توجهات را به اهمیت حفظ زیرساخت‌های حیاتی جلب کنم تا در کوران تهدیدهای نظامی چراغ هیچ خانه‌ای خاموش نشود.»

در این قسمت می‌توانید ویدیویی از تارنوازی او در این نیروگاه را ببینید:

انتهای پیام 

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری