سیده رقیه پناهی سهشنبه ۱۸ فرودین در جلسه توسعه و تجهیز مرکز سلامت پاتاوه افزود: توسعه فضای فیزیکی، بازسازی بخشهای موجود و فراهمکردن زیرساختهای لازم برای حضور متخصصان زنان، داخلی، اطفال و استقرار نیروی فوریتهای پزشکی بر اساس نیاز و برنامه زمانبندیشده در مرکز خدمات جامع سلامت پاتاوه درحال پیشبینی و آماده سازی است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: هدف از این تصمیمات، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی مردم منطقه پاتاوه به خدمات تخصصی و اورژانسی است.
انتهای پیام
