۱۴۰۵-۰۱-۲۸ | ۰۰:۲۲
نماینده ژاپن نخستین صعود کننده به نیمه نهایی لیگ نخبگان

نماینده ژاپن نخستین صعود کننده به نیمه نهایی لیگ نخبگان

ویسل کوبه ژاپن توانست در یک‌چهارم نهایی لیگ نخبگان آسیا برابر السد قطر به پیروزی برسد.

به گزارش ایسنا ، در یک‌چهارم نهایی لیگ نخبگان آسیا یک بازی برگزار شد.

در این دیدار السد قطر به مصاف ویسل کوبه ژاپن رفت که این بازی در پایان 120 دقیقه با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی این نماینده ژاپن بود که توانست با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسد و راهی نیمه‌نهایی شود.

این مسابقات با میزبانی عربستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی