۱۴۰۵-۰۲-۱۰ | ۰۰:۲۶
رایزنی تلفنی بن زاید و الزیدی

رایزنی تلفنی بن زاید و الزیدی

رئیس امارات متحده عربی و نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید عراق تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایسنا، «علی الزیدی»، نخست‌وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید عراق روز چهارشنبه تماسی تلفنی از سوی «محمد بن زاید»، رئیس امارات دریافت کرد.

رئیس امارات متحده عربی مکلف‌شدن الزیدی به تشکیل دولت جدید را تبریک گفت.

دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی درباره روابط دوجانبه رایزنی و بر اهمیت تقویت همکاری مشترک در زمینه‌های مختلف تاکید کردند.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان