رقیه پناهی شامگاه شنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست تبیین دستورالعمل کشوری تابآوری نظام سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد، گفت: مجموعه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در مقطع زمانی که کشورمان درگیر جنگ بود بهصورت شبانهروزی در میدان خدمت حضور داشت و با تلاش نیروهای حوزه سلامت توانست دستاوردهای قابل توجهی در ارائه خدمات به مردم رقم بزند.
وی ادامه داد: نقش دانشگاه علوم پزشکی در اعتمادسازی، مدیریت هیجانات و کاهش التهاب جامعه در شرایط بحرانی بسیار مهم است و نظام سلامت علاوه بر ارائه خدمات درمانی، در مواقع بحران وظیفه مهمی در ایجاد آرامش و اطمینان در بین مردم را بر عهده دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اجرای دقیق دستورالعملهای کشوری در حوزه تابآوری نظام سلامت امری ضروری است و در این زمینه نیز کارگروه تخصصی تابآوری نظام سلامت برای هماهنگی و پیگیری اقدامات مرتبط در این دانشگاه تشکیل شده است.
به گزارش ایسنا، پناهی با اشاره به اهمیت برنامهریزی، تقویت زیرساختها و ارتقای آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی در مواجهه با بحرانها، بر افزایش هماهنگی بین واحدهای تابعه و ارتقای آمادگی شبکههای بهداشت و مراکز درمانی در برابر شرایط بحرانی تأکید کرد.
انتهای پیام
۱۴۰۵-۰۲-۱۳ | ۰۷:۲۶
منبع:
نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد
ضرورت اجرای دستورالعملهای تابآوری نظام سلامت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
کهگیلویه و بویراحمد (ایسنا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تأکید بر ضرورت آمادگی در شرایط بحرانی، اجرای دقیق دستورالعملهای کشوری در حوزه تابآوری نظام سلامت در این دانشگاه را ضروری دانست.
