۱۴۰۵-۰۲-۱۳ | ۱۹:۱۷
انتقال فرگوسن از اولدترافورد به بیمارستان

انتقال فرگوسن از اولدترافورد به بیمارستان

اسطوره‌ شیاطین سرخ که برای تماشای دیدار با لیورپول به اولدترافورد رفته بود به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، منچستر یونایتد در یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد به مصاف لیورپول رفته است.

سر الکس فرگوسن اسطوره شیاطین سرخ در ورزشگاه به سر می‌برد تا این بازی را از نزدیک نگاه کند 

طبق اعلام روزنامه دیلی میل سر الکس فرگوسن پس از احساس ناراحتی در داخل ورزشگاه و قبل از بازی، برای دریافت مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شد

این اقدام صرفاً به عنوان یک اقدام احتیاطی انجام شده است. 

منچستر یونایتد در نیمه نخست با دو گل لیورپول را شکست داد.

انتهای پیام 

آخرین اخبار ورزشی