۱۴۰۵-۰۲-۲۰ | ۱۶:۴۰
اسب‌سواری بازیکنان، دلیل قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر!

اسب‌سواری بازیکنان، دلیل قهرمان نشدن استقلال در لیگ برتر!

مهدی پاشازاده، پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال در واکنش به شایعه کم‌کاری‌اش در دیدار با ملوان در نخستین دوره لیگ برتر که منجر به باخت استقلال و از دست رفتن عنوان قهرمانی شد، اظهار کرد: بعد آن بازی دنبال مقصر می‌گشتند، اطرافیان منصور خان در پی آن بودند. برخی گفتند تیم در کنار ساحل اسب سواری کرده‌، مگر تیم بی صاحب بود؟

آخرین اخبار ورزشی