۱۴۰۵-۰۲-۲۰ | ۰۶:۰۰
ادعای ملی‌پوش سابق درباره بازیکنان پکیجی در دوران بلاژویچ و برانکو

ادعای ملی‌پوش سابق درباره بازیکنان پکیجی در دوران بلاژویچ و برانکو

مهدی پاشازاده، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال درباره دعوت نشدن خود به تیم ملی گفت: سال اول در اتریش بهترین هافبک دفاعی لیگ انتخاب شدم و به راحتی می‌توانستم بازی کنم اما در این جا پکیجی بود و برخی فقط از فولاد دعوت می‌شدند. در زمان برانکو هم با او صحبت کردم و گفت دعوت‌ات می‌کنم اما...

آخرین اخبار ورزشی