حسین رسولی امروز شنبە ۲۳ خرداد در نشست مشترک با مدیر مخابرات منطقه کردستان از برنامهریزی برای توسعه همکاریهای مشترک با مخابرات و همراه اول در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی و بهرهگیری از ظرفیتهای دیجیتال برای معرفی خدمات این سازمان خبر داد.
وی افزود: این نشست با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان، گسترش سنت نیکوکاری و تقویت حمایت از اقشار آسیبپذیر و توانخواهان برگزار شد.
رسولی، با اشاره به تنوع خدمات ارائهشده توسط سازمان بهزیستی بیان کرد: در قالب تفاهمنامه مشترک، زمینه افزایش تعامل و همکاری میان ادارهکل بهزیستی استان و همراه اول فراهم میشود تا از ظرفیتها و توانمندیهای شرکت مخابرات برای معرفی خدمات بهزیستی از طریق اپلیکیشنهای تحت نظارت همراه اول استفاده شود.
مدیرکل بهزیستی کردستان با تأکید بر اهمیت مسئولیت اجتماعی دستگاهها و شرکتها، تصریح کرد: تسهیل حمایت از جامعه هدف بهزیستی و ایجاد بسترهای مناسب برای مشارکتهای مردمی از جمله حوزههایی است که شرکت مخابرات و همراه اول میتوانند نقش مؤثری در آن ایفا کنند.
رسولی ادامه داد: ایجاد اشتغال پایدار در حوزه دیجیتال برای افراد مستعد و جویای کار تحت پوشش بهزیستی و همچنین معرفی درگاه ملی مشارکتهای مردمی به آحاد جامعه از طریق اپلیکیشنهای همراه اول، از مهمترین محورهای همکاری میان دو مجموعه خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه این همکاریها، زمینه بهرهگیری بیشتر از ظرفیتهای فناوری و ارتباطات در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی و گسترش فرهنگ مشارکتهای مردمی فراهم شود.
انتهای پیام
