اسماعیل بقایی شامگاه شنبه ۲۳ خرداد در سالگرد شهادت سپهبد شهید علی شادمانی و شهدای جنگ تحمیلی۱۲ روزه شهرستان همدان، اظهار کرد: شهید علی شادمانی در طول عمر پربرکت خود، بهویژه از سال ۱۳۵۸، منشأ خدمات و برکات فراوانی برای کشور بود و از مکتب او آموختیم که ملتی که فرهنگ شهادت دارد، هرگز اسارت و ذلت را نمیپذیرد.
وی با تأکید بر پایبندی ملت ایران به آرمانهای شهدا، افزود: ما افتخار میکنیم که پیرو چنین مکتبی هستیم و از رهبری تبعیت میکنیم که مسیر حرکت همه مسئولان و خدمتگزاران نظام در هر جایگاه و مسئولیتی، در چارچوب رهنمودها و دستورات ایشان تعریف میشود.
بقایی با درود به روح بلند سپهبد شهید علی شادمانی، به خانواده این شهید تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: امیدوارم همه ما رهروان صادق راه این شهید و دیگر شهدای بزرگواری باشیم که در حملات رژیم صهیونیستی و همچنین در جنگ ۱۲ روزه، جان خود را برای عزت، اقتدار و ماندگاری ایران و حفظ جمهوری اسلامی فدا کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن قدردانی از حاضران، ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان و خدمتگزاران کشور بتوانند خادمان شایستهای برای مردم و ادامهدهندگان راستین راه شهیدان، بهویژه سپهبد شهید علی شادمانی باشند.
انتهای پیام
