جلال آفاقی ۲۴ خرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میدانی نمایندگان دادستانی جهت نظارت بر وضعیت بازار اظهار کرد: از انبار غیربهداشتی و غیر اصولی موصوف، حدود ۳۰ تن گوشت، سیرابی و کلهپاچه فاسد کشف شده است.
دادستان مرکز استان در خصوص موضوع و بازرسی اخیر از صنف قصابان گفت: ۳ نفر دستگیر و روانه زندان گردیده و پرونده قضایی متشکله بهصورت ویژه در حال تحقیقات مقدماتی و رسیدگی است.
آفاقی تاکید کرد: تهدید علیه بهداشت عمومی و سوءاستفاده از شرایط حاکم برای عرضه کالاها و اقلام و اجناس تقلبی، فاسد و تاریخ گذشته یا بیکیفیت اشد مجازات و برخورد قاطعانه را درپی دارد.
انتهای پیام
