به گزارش ایسنا، جنبش حماس امروز (یکشنبه) در بیانیهای اعلام کرد هدف قرار دادن مجاورت بیمارستان «یمن السعید» در شمال نوار غزه از سوی رژیم اشغالگر که به شهادت ۵ نفر از فلسطینیان و زخمی شدن تعدادی دیگر منجر شد، استمرار جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین و اصرار بر نقض توافق آتشبس است.
این جنایت در کنار جنایات روزمره و متوقفنشدنی علیه غیرنظامیان بیگناه در نوار غزه، از جمله بمباران منازل و محلههای مسکونی و کشتار شهروندان، در حالی صورت میگیرد که میانجیها همچنان برای دستیابی به سازوکاری جهت اجرای مراحل توافق تلاش میکنند؛ این امر نشاندهنده بیتوجهی کابینه جنایتکار جنگی نتانیاهو، به توافقات و شانه خالی کردن از تعهدات مربوط به آن است.
حماس در پایان این بیانیه بار دیگر از میانجیها و کشورهای ضامن توافق خواست تا جنایات مستمر اشغالگران علیه ملت فلسطین را محکوم کرده و با مداخله فوری و اعمال فشار بر این رژیم، صهیونیستها را به توقف حملات و احترام به تعهدات و اجرای کامل الزامات توافق وادار کنند.
انتهای پیام
