به گزارش ایسنا، در پی اعلام توافق بین ایران و آمریکا که شامل توقف حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان نیز هست، شبکه عبری آینیوز۲۴، گزارش داد: وزرایی در کابینه تلآویو میگویند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در جدا کردن جبهه ایران از جبهه لبنان موفق نشد.
این رسانه افزود: باید به ارتباط مستقیم بین جبهههای لبنان و ایران اذعان کرد.
پیش از این رسانههای عبری گزارش دادند که در این جنگ، دونالد ترامپ بازنده شد و رژیم صهیونیستی فعلا در لبنان میماند.
انتهای پیام
