به گزارش ایسنا، وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیهای در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» اعلام کرد که اسعد الشیبانی، وزیر خارجه این کشور در دیداری که در شهر استانبول ترکیه با توماس باراک، فرستاده آمریکا به سوریه داشت، به بررسی راههای تقویت روابط دوجانبه و تحولات منطقهای و بینالمللی پرداختند.
به گزارش این وزارتخانه، الشیبانی و باراک روابط دوجانبه سوریه و آمریکا و راههای تقویت آنها و نیز آخرین تحولات عرصه بینالمللی و تلاشهایی را که برای برقراری ثبات در منطقه انجام میشوند، مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش خبرگزاری «آناتولی»، وزارت خارجه سوریه درباره زمان ورود الشیبانی به استانبول یا مدت زمان سفر او توضیحاتی ارائه نداده است.
دیدار الشیبانی و باراک در حالی انجام شد که روابط دمشق و واشنگتن با افزایش تلاشهای دیپلماتیک و در ماههای اخیر با تماسها و دیدارهای مقامات ۲ کشور همراه بوده است.
انتهای پیام
