۱۴۰۵-۰۳-۲۵ | ۱۸:۴۳
منبع: باشگاه پرسپولیس
تیوی بیفوما به تهران برگشت

تیوی بیفوما به تهران برگشت

در غیاب ملی‌پوشان ازبکستانی، آخرین بازیکن خارجی پرسپولیس برای پیوستن به تمرینات وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که ارونوف و سرگیف از جمع بازیکنان خارجی پرسپولیس، تیم ملی کشورشان را در جام جهانی همراهی می‌کنند، مهاجم کنگویی سرخ‌ها آخرین بازیکن خارجی بود که پرسپولیس در انتظار حضور او در تمرینات بود.

تیوی بیفوما، امروز (دوشنبه) و لحظاتی قبل از مرز هوایی فرودگاه امام(ره) به تهران رسید تا از فردا به جمع سرخپوشان بپیوندد.

تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دو مسابقه برای تعیین آخرین سهمیه آسیایی فوتبال ایران، تمرینات خود را از روزهای گذشته آغاز کرده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی