۱۴۰۵-۰۳-۲۵ | ۲۱:۲۸
افتتاح سفارت «سومالی‌لند» در قدس اشغالی 

افتتاح سفارت «سومالی‌لند» در قدس اشغالی 

رییس منطقه خودمختار موسوم به «سومالی لند» در قدس اشغالی سفارت افتتاح کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «عبدالرحمن محمد عبدالله» رئیس منطقه موسوم به «سومالی‌لند»، سفارت این منطقه را در قدس اشغالی افتتاح کرد.

پیش از این، رسانه‌های عبری گزارش داده بودند که پس از به رسمیت شناختن منطقه جدایی طلب «سومالی لند» در شمال کشور سومالی از سوی رژیم صهیونیستی، رئیس منطقه خودخوانده مذکور به زودی به قدس اشغالی سفر می کند.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان