۱۴۰۵-۰۳-۲۵ | ۲۲:۰۸
بالانشین‌های لیگ یک متوقف شدند/ نساجی هم‌چنان در صدر

بالانشین‌های لیگ یک متوقف شدند/ نساجی هم‌چنان در صدر

نساجی مازندران و مس شهر بابک، تیم‌های اول و دوم جدول با تساوی برابر حریفان خود در هفته بیست‌ونهم لیگ آزادگان فرصت‌سوزی کردند.

به گزارش ایسنا، هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ آزادگان از امروز (دوشنبه، ۲۵ خرداد) آغاز شد و در مهم‌ترین بازی‌ها نساجی مازندران و مس شهر بابک برابر حریفان خود متوقف شدند.

نساجی مازندران با ۶۰ امتیاز همچنان صدرنشین است، مس شهر بابک با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و صنعت نفت آبادان با ۴۹ امتیاز در رتبه سوم جای دارد. این هفته از رقابت‌های لیگ یک فردا با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد.

نتایج بازی‌های امروز:

هوادار یک - یک مس کرمان

مس سونگون یک - یک نساجی مازندران

فرد البرز یک - ۲ صنعت نفت آبادان

مس شهر بابک صفر - صفر بعثت کرمانشاه

پارس جنوبی جم صفر - صفر سایپا

نفت و گاز گچساران صفر - ۳ نیروی زمینی 

برنامه بازی‌های فردا:

شهرداری نوشهر - نود ارومیه

آریو اسلامشهر - پالایش نفت بندرعباس

شناورسازی قشم - داماش گیلان

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی