۱۴۰۵-۰۳-۲۵ | ۲۳:۰۹
منبع: نمایندگی خوزستان
شاگردان پاشازاده به صعود امیدوار ماندند

شاگردان پاشازاده به صعود امیدوار ماندند

خوزستان (ایسنا) - تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و سوم لیگ دو کشور در یک بازی حساس به برتری رسید.

تیم نفت، دوشنبه ۲۵ خرداد در یک بازی خانگی از گروه دوم لیگ دو فوتبال ایران به مصاف شهرداری بندرعباس رفت که در این دیدار با حساب ۲ بر یک به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، علی محمدی برای نفت در این بازی دو گل به ثمر رساند. سجاد رستمی هم زننده تک گل شهرداری بندرعباس بود.

نفت مسجدسلیمان با این برد، در فاصله ۳ هفته مانده به پایان مسابقات، فاصله خود را با منطقه پلی‌آف به ۳ امتیاز رساندند تا تنور رقابت در بالای جدول گروه دوم همچنان داغ‌ بماند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها