۱۴۰۵-۰۳-۲۵ | ۲۳:۱۳
بمب‌افکن B-52 آمریکا سقوط کرد

بمب‌افکن B-52 آمریکا سقوط کرد

منابع خبری آمریکایی اعلام کردند یک فروند هواپیمای بمب‌افکن بی-۵۲ اندکی پس از برخاستن در پایگاه نیروی هوایی ایالات متحده در کالیفرنیا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش ایالات متحده در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که پس از سقوط هواپیما حدود ساعت ۱۱:۲۰ پیش از ظهر به‌وقت در پایگاه نیروی هوایی ادواردز، تیم‌های اورژانس در حال امدادرسانی هستند.

طبق گزارش رسانه خبری فاکس نیوز، هیچ اطلاعات فوری در مورد اینکه آیا کسی آسیب دیده است یا خیر، وجود ندارد. یک بمب‌افکن B-۵۲ معمولا پنج نفر خدمه دارد.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان