بمبافکنهای بی 52 آمریکا
-
جهان > آمریکا و اروپاسیانان: احتمالاً ۸ خدمه در سقوط بمبافکن بی-۵۲ جان باخته باشند
پایگاه نیروی هوایی ادواردز اعلام کرد که گمان میرود هشت نفر از خدمه یک بمبافکن بی-۵۲ که روز دوشنبه اندکی پس از برخاستن از پایگاهی در شمالشرق لسآنجلس سقوط کرد، جان باخته باشند.
-
جهان > آمریکا و اروپابمبافکن B-52 آمریکا سقوط کرد
منابع خبری آمریکایی اعلام کردند یک فروند هواپیمای بمبافکن بی-۵۲ اندکی پس از برخاستن در پایگاه نیروی هوایی ایالات متحده در کالیفرنیا سقوط کرد.
-
جهان > آمریکا و اروپادرخواست کمک بمب افکن بی-۵۲ آمریکا بر فراز انگلیس
پورتال فلایت رادار ۲۴ امروز (سهشنبه) گزارش داد که یک بمبافکن استراتژیک B-۵۲ ایالات متحده بر فراز انگلیس سیگنال اضطراری ارسال کرده و درخواست کمک داشته است.
-
جهان > سیاست خارجیافشای نقش «دیهگو گارسیا» در حمله آمریکا به ایران
بررسی تصاویر ماهوارهای و گزارشهای منتشرشده در هفتههای اخیر نشان میدهد که پیش از آغاز حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، تحرکات نظامی قابلتوجهی در پایگاه «دیهگو گارسیا» که تحت حاکمیت انگلیس قرار دارد، صورت گرفته است؛ موضوعی که با ادعای مقامهای انگلیسی مبنی بر استفاده صرفاً دفاعی از این پایگاهها در تضاد قرار دارد.
-
جهان > آسیا و اقیانوسیهرزمایش مشترک آمریکا، ژاپن و کره جنوبی با مشارکت بمب افکنهای استراتژیک
وزارت دفاع کره جنوبی امروز (جمعه) گزارش کرد این کشور به همراه آمریکا و ژاپن رزمایش هوایی مشترکی را با حضور بمب افکنهای استراتژیک بر فراز آبهای بینالملل در جنوب جزیره «ججو» برگزار کردند.