۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۰۹:۴۷
سوگنامه غریب آبادی از محرمی که رهبر شهید انقلاب حضور ندارد

سوگنامه غریب آبادی از محرمی که رهبر شهید انقلاب حضور ندارد

معاون وزیر خارجه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: محرم امسال، اشک ما اشک دلتنگی است و عهدی تازه با امام حسین علیه‌السلام، با امام شهید، و با رهبری عزیز که امروز بار سنگین این امانت را با حکمت، شجاعت و تدبیر بر دوش گرفته است.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب آبادی، معاون وزیر خارجه در نخستین روز ماه محرم در ایکس نوشت : «‏محرم امسال را در حالی آغاز می‌کنیم که محرم‌های سال‌های گذشته برای ما یادآور لحظه‌هایی بود که در مجلس عزای حضرت اباعبدالله الحسین‌ علیه‌السلام، بیش از همیشه فرصت دیدار و دل سپردن به رهبر فرزانه ای فراهم می‌شد که نام سیدالشهداء را با صلابت ایمان، حکمت و تدبیر در روزهای سخت، و آرامش پدرانه در دل‌ها زنده می‌کرد.»

وی افزود :«امسال اما محرم، داغی دیگر بر دل دارد. چگونه می‌توان این روزها را گذراند و جای خالی امام شهید، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای را حس نکرد؟ چگونه می‌توان در عزای امام حسین علیه‌السلام نشست و یاد آن قامت استوار، آن نگاه نافذ، آن سکوت پرمعنا و آن حضور آرامی که دل‌ها را به صبر، عزت، مقاومت و عقلانیت می‌خواند، در جان زنده نشود؟»

غریب آبادی تصریح کرد: او رفت، اما راهی که گشود، زنده‌تر از همیشه باقی است؛ راه امام حسین (ع)، راه استقلال، راه عزت، راه ایستادگی در برابر ظلم و راه پاسداری از کرامت ملت.

معاون وزیر خارجه خاطرنشان کرد : امروز در پرتو هدایت رهبر معظم انقلاب، این مسیر با همان ایمان، همان صلابت، همان عقلانیت و همان امانت‌داری ادامه دارد. جای خالی امام شهید سنگین است، اما پرچمی که او برافراشت هرگز بر زمین نخواهد ماند.

وی افزود :محرم امسال، اشک ما اشک دلتنگی است و عهدی تازه با امام حسین علیه‌السلام، با امام شهید، و با رهبری عزیز که امروز بار سنگین این امانت را با حکمت، شجاعت و تدبیر بر دوش گرفته است.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان