۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۱۴:۵۱
رهایی نوجوان ۱۴ ساله از دست آدم‌ربایان در کهنوج

رهایی نوجوان ۱۴ ساله از دست آدم‌ربایان در کهنوج

کرمان (ایسنا) - فرمانده انتظامی کهنوج از رهایی یک نوجوان ۱۴ ساله از چنگال آدم‌ربایان با پیگیری‌های مستمر پلیس شهرستان خبر داد.

سرهنگ حیدر احمدیوسفی ۲۶ خرداد در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ربوده شدن یک پسر ۱۴ ساله در اواخر اردیبهشت‌ سال جاری در یکی از مناطق روستایی شهرستان کهنوج، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت آدم‌ربایان شناسایی شد و پس از هماهنگی قضایی، با بهره‌گیری از ظرفیت سران طوایف و ادامه پیگیری‌های پلیسی، این نوجوان آزاد شد.

فرمانده انتظامی کهنوج در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی آدم‌ربایان، تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنان و مشخص شدن علت این اقدام مجرمانه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها