۱۴۰۵-۰۳-۲۷ | ۲۳:۲۰
واکنش پلیس به حادثه‌ معدن روستای پشموکیِ فاریاب

واکنش پلیس به حادثه‌ معدن روستای پشموکیِ فاریاب

کرمان (ایسنا) - مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان درباره حادثه‌ معدن روستای پشموکیِ فاریاب اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

« روز چهارشنبه ۲۷ خرداد، تعدادی از اهالی روستای پشموکیِ فاریاب در اعتراض به نحوه بهره‌برداری از معدن رومیت این منطقه اقدام به تجمع و اعتراض به مسئولان مربوطه کردند که پلیس برای مدیریت موضوع و جلوگیری از افزایش تنش‌ها وارد عمل شد.

توهین و تعرض به مأموران توسط برخی افراد منجر به مداخله عوامل پلیس شد و نحوه مواجهه با تعداد معدودی از خانم‌ها به اقتضای شرایط و برای جلوگیری از رفتارهای تنش‌زا بوده است.

تاکید می‌شود چنانچه تخلف یا رفتاری خارج از ضابطه از سوی هر مأمور محرز شود، مطابق مقررات با فرد خاطی برخورد خواهد شد.»

به گزارش ایسنا، شهرستان فاریاب در جنوب استان کرمان قرار دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها