۱۴۰۵-۰۳-۲۸ | ۱۱:۴۱
منبع: باشگاه تراکتور آذربایجان
واکنش باشگاه تراکتور به خبر جدایی لوشکیا

واکنش باشگاه تراکتور به خبر جدایی لوشکیا

باشگاه تراکتور به خبر جدایی لوشکیا واکنش نشان داد و اعلام کرد این بازیکن همچنان تحت قرارداد باشگاه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی تراکتور، رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است.

باشگاه تراکتور ضمن ابراز بی‌اطلاعی از موضوع، در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد داد.

پیش از این موضوع اعلام شده بود این بازیکن از باشگاه تراکتور جدا شده و به باشگاه الظفره امارات پیوسته است.

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی