به گزارش ایسنا و به نقل از رسانه رسمی تراکتور، رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فیمابین بهصورت کامل انجام شده و هیچ رضایتنامهای برای جدایی وی صادر نشده است.
باشگاه تراکتور ضمن ابراز بیاطلاعی از موضوع، در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد داد.
پیش از این موضوع اعلام شده بود این بازیکن از باشگاه تراکتور جدا شده و به باشگاه الظفره امارات پیوسته است.
انتهای پیام
