۱۴۰۵-۰۳-۲۸ | ۱۱:۴۱
منبع: نمایندگی آذربایجان شرقی
بی‌اطلاعی باشگاه تراکتور از جدایی لوشکیا

بی‌اطلاعی باشگاه تراکتور از جدایی لوشکیا

آذربایجان شرقی (ایسنا) - باشگاه تراکتور به جدایی رگی لوشکیا از این تیم واکنش نشان داد.

شب گذشته چهارشنبه ۲۷ خرداد، باشگاه الظفره امارات از رگی لوشکیا، هافبک فصل گذشته تراکتور به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد.

روابط عمومی باشگاه تراکتور لحظاتی قبل اطلاعیه‌ای درباره بی‌اطلاعی از این موضوع و عدم صدور رضایت‌نامه این بازیکن صادر کرده که در ادامه می‌خوانید:

«رگی لوشکیا دو فصل دیگر با باشگاه تراکتور قرارداد دارد و تمامی تعهدات مندرج در قرارداد فی‌مابین به‌صورت کامل انجام شده و هیچ رضایت‌نامه‌ای برای جدایی وی صادر نشده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه تراکتور ضمن ابراز بی‌اطلاعی از موضوع در حال پیگیری امر از طریق بازیکن و وکیل او بوده و قطعاً اقدامات قانونی لازم برای حفظ حقوق باشگاه را انجام خواهد داد.»

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها