۱۴۰۵-۰۳-۳۱ | ۲۰:۰۸
قالیباف: تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم /آماده پاسخ هستیم

قالیباف: تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم /آماده پاسخ هستیم

رئیس مجلس در واکنش به لفاظی رییس‌جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در شبکهٔ ایکس نوشت: با خودشان فکر نمی‌کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه‌ای داشت، به استیصال امروز نمی‌رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات مذاکره‌کننده ایران با آمریکا در سوئیس در پی اظهارات تهدیدآمیز رئیس جمهور آمریکا علیه تیم مذاکره‌کننده ایران و تمامیت ارضی کشور،‌ در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: با خودشان فکر نمی‌کنند که اگر تهدیدهایشان نتیجه‌ای داشت، به استیصال امروز نمی‌رسیدند؟ ما تهدیدهای آمریکایی‌ها را به جایی حساب نمی‌کنیم. بهتر است مراقب اظهارنظرهای خود باشند، نیروهای مسلح ما آماده‌اند تا به نحوی دیگر پاسخشان را بدهند. هر چه حرف بزنند، این ماییم که عمل می‌کنیم.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان