۱۴۰۵-۰۳-۳۱ | ۲۲:۰۰
نساجی به لیگ برتر بازگشت/ جدال برای راهیابی به پلی‌آف حساس‌تر شد

نساجی به لیگ برتر بازگشت/ جدال برای راهیابی به پلی‌آف حساس‌تر شد

نساجی مازندران در مهم‌ترین بازی فصل با یک گل از سد مس شهر بابک گذشت تا جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. همچنین رقابت در رده سوم لیگ یک برای حضور در پلی‌آف لیگ برتر حساس دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ آزادگان امروز (یکشنبه، ۳۱ خرداد) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، نساجی مازندران با یک گل از سد مس شهر بابک گذشت.

نساجی مازندران با این پیروزی ارزشمند با ۶۳ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت بخشید. مس شهر بابک با ۵۸ امتیاز در رده دوم است و سایپا با ۵۰ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد. صنعت نفت آبادان هم با ۵۰ امتیاز در جایگاه چهارم است.

تیم سوم جدول لیگ آزادگان در پلی‌آف به مصاف مس رفسنجان (تیم قعر جدولی لیگ برتر) خواهد رفت و برنده آن دیدار در لیگ برتر خواهد بود.

نتایج بازی‌های هفته ۳۰ لیگ یک:

نیروی زمینی صفر - ۲ فرد البرز

داماش گیلان یک - یک مس سونگون

مس کرمان یک - یک پارس جنوبی جم

بعثت کرمانشاه صفر - یک هوادار

سایپا یک - صفر آریو اسلامشهر 

نود ارومیه صفر - ۲ پالایش نفت بندرعباس 

نساجی مازندران یک - صفر مس شهر بابک 

شناورسازی قشم ۳ - ۲ نفت و گاز گچساران 

صنعت نفت آبادان یک - یک شهرداری نوشهر 

انتهای پیام

آخرین اخبار ورزشی