۱۴۰۵-۰۴-۰۱ | ۰۹:۵۱
منبع: نمایندگی کردستان
«حمید سیدمحمدی» دو مدال نقره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور را کسب کرد

«حمید سیدمحمدی» دو مدال نقره مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی کشور را کسب کرد

کردستان (ایسنا) - نماینده کردستان در رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور موفق شد با کسب دو مدال نقره، عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

در جریان رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی و انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور که به میزبانی تهران و با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی روستایی و عشایری ۲۰۲۶ برگزار شد، حمید سیدمحمدی، ورزشکار کردستانی، عملکرد موفقی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا و نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در روز دوشنبه اول تیر، «حمید سیدمحمدی» در رقابت‌های وزن ۹۰+ کیلوگرم، در هر دو بخش دست راست و دست چپ به دیدار نهایی راه یافت و با قرار گرفتن در جایگاه دوم، دو مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

این رقابت‌ها طی روزهای ۲۸ و ۲۹ خردادماه با حضور برترین مچ‌اندازان کشور و به مناسبت گرامیداشت شهدای مدرسه شجره طیبه میناب در تهران برگزار شد.

بر اساس اعلام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نفرات برتر این مسابقات پس از بررسی کمیته فنی، شانس حضور در ترکیب تیم ملی مچ‌اندازی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۶ روستایی و عشایری در قزاقستان را خواهند داشت.

کسب دو مدال نقره توسط نماینده کردستان، جایگاه این استان را در رشته مچ‌اندازی کشور بیش از پیش تثبیت کرد و می‌تواند زمینه‌ساز حضور یک ورزشکار کردستانی در ترکیب تیم ملی باشد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها