۱۴۰۵-۰۴-۰۱ | ۱۱:۵۵
منبع: نمایندگی خوزستان
افزایش ظرفیت شبکه فوق توزیع برق مسجدسلیمان و شمال‌شرق خوزستان

افزایش ظرفیت شبکه فوق توزیع برق مسجدسلیمان و شمال‌شرق خوزستان

خوزستان (ایسنا) - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: شبکه فوق توزیع برق شهرستان مسجدسلیمان با توسعه پست برق فجر، افزایش ظرفیت پیدا کرد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فجر با ارزش سرمایه‌گذاری ۷۱۱ میلیارد ریال، با هدف گذر از پیک تابستان سال ۱۴۰۵، افزایش ظرفیت پیدا کرد.

وی افزود: در این پروژه یک ترانسفورماتور با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر جایگزین ترانس ۲۷ مگاولت‌آمپری موجود در پست شد.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، افزایش پایداری شبکه فوق توزیع در شهرستان مسجدسلیمان و ناحیه شمال‌شرق خوزستان در تامین برق مشترکین خانگی و صنعتی، از مهم‌ترین اهداف بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پست برق فجر بوده است.

اسدی بیان کرد: این پروژه هچنین باعث افزایش امکان مانور در شبکه توزیع و اصلاح پروفیل ولتاژ خواهد شد.

وی در ادامه همچنین از مردم دعوت کرد با پیوستن به پویش مدیریت مصرف «یک کولر، کمتر قرار همدلی»، به عبور موفق از پیک مصرف تابستان کمک کنند.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها