به گزارش ایسنا، در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان، آرین غفاری، بنیامین فرجی و محمدحسن حبیبی با قرار گرفتن در جایگاههای اول تا سوم مسافر بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ شدند.
رقابتهای انتخابی تیم ملی مردان با حضور ۱۶ بازیکن برتر ایران به صورت دورهای و به مدت سه روز و به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
سه بازیکن برتر انتخابی تیم ملی به همراه نوشاد عالمیان، ترکیب تیم ملی تنیس روی میز ایران برای حضور در بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ را تشکیل خواهند داد.
همچنین نفرات برتر این مسابقات در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا ترکیب تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران را تشکیل خواهند داد.
انتهای پیام
