۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۱۳:۴۷
تشکیل کمیته مشترک ایران و عمان برای گفت‌گو درباره تنگه هرمز

هیات مذاکره‌کننده ایران راهی تهران شد

تشکیل کمیته مشترک ایران و عمان برای گفت‌گو درباره تنگه هرمز

محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با "هیثم بن طارق" سلطان عمان و "بدر بوسعیدی" وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

در پی سفر هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی رئیس مجلس و رئیس هیات مذاکره‌کننده با آمریکا به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌گو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان