۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۱۴:۲۵
منبع: نمایندگی مازندران
رئیس مجمع نمایندگان مازندران: تقویت دستگاه قضایی ضامن امنیت کشور است 

رئیس مجمع نمایندگان مازندران: تقویت دستگاه قضایی ضامن امنیت کشور است 

مازندران (ایسنا) - رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت با اشاره به هفته قوه قضائیه و اهمیت مولفه‌های عدالت و امنیت در پیشبرد اهداف محوری نظام اسلامی، از تلاش‌های خادمان دستگاه قضایی در این عرصه تجلیل کرد.

در بیانیه‌ای که احمد فاطمی به‌مناسبت قوه قضائیه منتشر کرده، آمده است: هفته قوه قضائیه، یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهید آیت‌الله بهشتی و یاران باوفایش است که در راه تحقق عدالت و صیانت از حقوق عامه جان شیرین خود را نثار کردند. بی گمان، قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقش بی‌بدیلی در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان ایفا می کند وتلاش این قوه پیشتاز در عرصه مقابله بی امان با مظاهر فساد، پشتوانه محکمی برای تحقق عدالت در جامعه محسوب می‌شود.  

اینجانب به نمایندگی از سوی خادمان مردم عاشورایی دیار علویان در خانه ملت بر خود وظیفه می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه قضایی کشور بویژه رئیس کل، معاونان، مدیران، قضات شریف و پاکدامن و کارکنان خدوم دادگستری استان مازندران در جهت احقاق حقوق مردم و برقراری امنیت و عدالت در جامعه، صمیمانه قدردانی می‌کنم.   

امید است با همدلی و هم‌افزایی میان قوای سه‌گانه و به ویژه تعامل سازنده نمایندگان محلس شورای اسلامی با دستگاه قضایی، گام‌های مؤثری در جهت تحقق عدالت، ارتقای امنیت پایدار و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم همیشه در صحنه کشورمان برداشته شود.

در پایان، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام عرصه عدالت و امنیت، از درگاه خداوند متعال برای تمامی خادمان صدیق نظام اسلامی در دستگاه عدلیه، توفیق روزافزون و سربلندی تحت هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها