به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس هیئت مذاکرهکننده کشورمان پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با سلطان و وزیر خارجه عمان، دقایقی قبل به تهران بازگشت.
ایران و عمان در بیانیهای مشترک، بر تداوم همکاری برای حفظ امنیت و آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز تأکید کردند و از توافق برای ادامه گفتوگوها درباره مدیریت آینده ناوبری در این گذرگاه راهبردی خبر دادند.
انتهای پیام
