ولیالله ناصری با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح با هدف صیانت از شبکه برق و حقوق مشترکان قانونمند، همزمان با سراسر کشور در قالب ۷ مانور سراسری و ۱۲ مانور استانی اجرا شده است.
وی با اشاره به اقدامات انجامشده در این طرح خاطرنشان کرد: ۵۱۰ کنتور معیوب تعویض و بهجای آن کنتورهای جدید نصب شده است و ۴۳۴ مورد انشعابات غیرمجاز شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام بیان کرد: در جریان این طرح، ۱۵۰۰ متر کابل برق جمعآوری و ۱۵۰ انشعاب غیردائم واگذار شده است.
بهگفته ناصری، این اقدامات با هدف کاهش تلفات انرژی، افزایش پایداری شبکه و تأمین برق مطمئن برای مشترکان انجام شده است.
وی در پایان با تأکید بر تداوم این طرح، اجرای موفقیتآمیز آن را گامی مؤثر در مدیریت مصرف و گذر از پیک بار سال ۱۴۰۵ دانست.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ایلام در روز جمعه ۵ تیر، ناصری تصریح کرد: صیانت از شبکه و برخورد با مصادیق سرقت انرژی، از اولویتهای اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام است.
انتهای پیام
