۱۴۰۵-۰۴-۰۵ | ۱۶:۳۵
منبع: نمایندگی خوزستان
آغاز فعالیت استقلال خوزستان برای حضور در لیگ برتر از هفته آینده

آغاز فعالیت استقلال خوزستان برای حضور در لیگ برتر از هفته آینده

خوزستان (ایسنا) - استقلال خوزستان فعالیت خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر با تست گیری از بازیکنان خوزستانی رده‌های سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال آغاز می‌کند.

استقلال خوزستان پس از تمدید قرارداد با امیر خلیفه اصل به مدت دو فصل، قصد دارد تمرینات فعالیت خود را برای بستن تیم جهت حضور در لیگ برتر با تست‌گیری آغاز کند.

به گزارش ایسنا، بر همین اساس تست گیری زیر نظر امیر خلیفه اصل سرمربی تیم، از هفتم تیرماه به مدت سه روز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

بازیکنان خوزستانی رده‌های سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال که سابقه حضور در مسابقات کشوری را دارند، می‌توانند در این تست شرکت کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها