۱۴۰۵-۰۴-۰۵ | ۲۳:۰۰
منبع: وزارت امور خارجه
تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات

تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات

در گفتگوی تلفنی عصر امروز شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات و رویدادهای منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌وگوها و بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان