به گزارش ایسنا، اروگوئه در دیداری سرنوشتساز باید مقابل اسپانیا به میدان برود اما ظاهرا درگیریهای گستردهای در درون تیم وجود دارد.
طبق اطلاعات رسانههای اروگوئهای نظیر El Espectador، بازیکنان کلیدی از مارچلو بیلسا (سرمربی ۷۰ ساله) به دلیل تمرینات بسیار سخت، خستگی مفرط بازیکنان و سبک بازی بسیار پرخطر شکایت کردهاند.
بیلسا نیز در واکنش به این شکایتها با عصبانیت واکنش نشان داده و در یک سخنرانی طولانی، برخی بازیکنان را به تلاش برای برکناری او متهم کرده است. او همچنین گفته است که این دومین بار است که از زمان هدایت تیم در سال ۲۰۲۳، بازیکنان سعی میکنند او را اخراج کنند.
پیشینه بحران
اولین درگیری بزرگ در کوپا آمهریکا ۲۰۲۴ رخ داد، زمانی که لوئیز سوارس ستاره خط حمله کنار کشید و بیلسا را به ایجاد فضای سمی در تیم متهم کرد.
انتهای پیام
