بابایی، مدیرعامل باشگاه چادرملو:
به غیرت و شهامت کادرفنی و تک تک بازیکنان درود میفرستم.
در ۴۸ ساعت گذشته نمیدانید چطور تیم را جمع کردیم.
نبود بلیت باعث شد تیم به سختی کنار هم جمع شود.
همه لیگ باید به چادرملو احترام بگذارد.
خوشحالم که قرارداد اخباری رو تمدید کردیم.
نیروهای مسلح ما پشت لانچر برای مملکت زحمت کشیدند و امروز بازیکنان برای کارگران کارخانه جنگیدند.
در مورد بازی با گلگهر هرچه بگویم خودزنی است.
حرفها و وعده هایشان در چند روز گذشته این بود که تورنمنت را قبول ندارند.
راه آسیا برای تیم های فوتبال از این تورنمنت میگذرد.
انتهای پیام
