۱۴۰۵-۰۴-۰۶ | ۱۱:۰۷
منبع: نمایندگی خوزستان
حوادث ترافیکی خوزستان ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت 

حوادث ترافیکی خوزستان ۱۷ مصدوم بر جا گذاشت 

خوزستان (ایسنا) - حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای خوزستان، ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

دکتر مهران احمدی بلوطکی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه پژو پارس با رنو ال ‌۹۰ که ساعت ۱۹:۳۵ جمعه ۵ تیرماه در محدوده دوراهی پیرموسی، محور باغملک‑هفتکل رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

وی با افزود: مصدومان این حادثه سه مرد و پنج زن بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک انتقال یافتند. 

همچنین دکتر یاسین افرا رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۶:۴۱ صبح امروز شنبه ۶ تیرماه، بر اثر انحراف از جاده یک دستگاه خودروی سواری در محور آبادان به اهواز، محدوده میدان ترمینال، پنج نفر مصدوم شدند.

افرا بیان کرد: در این حادثه یک زن ۴۳ ساله و چهار مرد ۲۲، ۲۹، ۳۲ و ۴۰ ساله مصدوم شدند که با اعزام دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان‌های ۱۷ شهریور و آیت‌الله طالقانی آبادان منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ساعت ۷:۲۴ امروز نیز بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با مینی‌بوس که در بلوار پرویز دهداری آبادان رخ داد چهار نفر شامل یک زن ۲۲ ساله و سه مرد ۱۶، ۱۹ و ۳۲ ساله مصدوم شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: با اعزام دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه، مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال یافتند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها