به گزارش ایسنا، ریاست پارلمان لبنان در بیانیهای اعلام کرد نبیه بری و محمد باقر قالیباف بری روسای مجالس ایران و لبنان در گفتوگوی تلفنی امروز، حملات رژیم صهیونیستی به جنوب و نقض تفاهمنامه تهران ـ واشنگتن از سوی این رژیم را مورد بحث و گفتوگو قرار دادند.
به گزارش الجزیره، در ادامه بیانیه آمده است: قالیباف در این گفتوگوی تلفنی بر تعهد تهران برای وادار کردن رژیم اسرائیل به پایان دادن به جنگ علیه لبنان طبق یادداشت تفاهم تأکید کرد.
انتهای پیام
